نویسنده = کردحیدری، راحیل
بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.103544

راحیل کردحیدری؛ علی قاسمیان صاحبی؛ محمد حسین کیانی گهر؛ نگین سنگری


استراتژی بیش‌فروشی و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده بر اساس نظریه چشم‌داشت

دوره 21، شماره 52، بهمن 1401، صفحه 154-175

10.52547/jbmp.2023.231280.1488

محمد حسین کیانی گهر؛ راحیل کردحیدری؛ نگین سنگری